قیتاسیون

قیتاسیون

قیتاسیون

قیتاسیون

آشنایی با زندگی پس از مرگ

دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷، ۰۳:۱۶ ق.ظ

در این مقاله، ما می خواهیم در مورد زندگی پس از مرگ صحبت کنیم. امیدواریم این توجه شما را به عزیزانتان جلب کند. زندگی پس از مرگ اعتقادی است که بیشتر ادیان، از جمله ادیان ابراهیمی معتقدند. این مقاله به بررسی زندگی پس از مرگ از دیدگاه علم، بر اساس بزرگترین تحقیقاتی که تا کنون انجام شده توسط انسان انجام شده است. زندگی پس از مرگ همیشه یک موضوع مورد علاقه برای همه انسان هاست. بسیاری از ما احساس می کنیم که حقیقت در مورد تجربه های نزدیک به مرگ وجود دارد و شاید هوشیاری ما بعد از مرگ مغز ادامه یابد. مشکل این است که تاکنون هیچ مطالعه علمی عمده در مورد این موضوع انجام نشده است.

آشنایی با زندگی پس از مرگ

"برزخ" به معنای جهان بین جهان و آخرت است که انسان بعد از مرگ وارد جهان می شود. جهان، زمین میان جهان و آخرت است و مرحله اول دنیای پادشاهی و برخی از ویژگی های این دنیا، مانند محدودیت زمان، و نیز جهان عقب مانده. چندین آیات و روایات به این واقعیت گواهی می دهند که ایماندار در جهان، ستایش نعمت های الهی را که ما در زیر به آنها اشاره خواهیم کرد. همچنین روایات متعددی وجود دارد که اعمال انسان در قبر او قرار دارد و او حامی یا مخرب است تا برای قیام به خدا ارائه شود. البته برخی از مؤمنان نیز گناهکار هستند و این امر مجازات گناهانشان برای ورود به بهشت ​​در ساعت قیامت خواهد بود. نکته دیگر این است که آنچه در قبر در معرض خطر قرار دارد و جهان عقیده انسانی است، اما بررسی دقیق از اعمال قیامت است.
اثبات علمی زندگی پس از مرگ

این مطالعه که تحت هدایت دکتر سام پارنی از دانشگاه ایالتی نیویورک، Stony Brook انجام شد، چهار سال طول کشید. نتایج در ماه دسامبر سال گذشته منتشر شد. دانشمند روش انجام این تحقیق را توضیح می دهد: "تسلیم الهه-300x300" در مقابل، آنچه ما فکر می کنیم، مرگ یک لحظه خاص نیست، بلکه یک فرایند بالقوه برگشت پذیر است که پس از هر گونه بیماری یا تصادف جدی رخ می دهد و موجب می شود قلب، ریه ها و مغز سقوط می کنند. اگر ما سعی می کنیم این روند را معکوس کنیم، ما آنرا "دستگیری قلبی" می نامیم، هرچند که اگر این تلاش ها موفق نشدند، فرایند مرگ نامیده می شود. در این مطالعه، ما می خواستیم فراتر از تجربه مرگ نزدیک، فراتر از یک تجربه احساسی مستمر، اما هنوز مشخص نیست؛ هدف این است که کشف کنیم که بعد از مرگ چه اتفاقی می افتد. "
زندگی بعد از مرگ از زبان دانشجویی در کوستاریکا بود که مرده بود

دانشجوی برنامه نویسی کامپیوتر در کاستاریکا بعد از جراحی فوت کرد. او بعد از مرگ زندگی کرد و سپس در فروشگاه سرد بازگشت. Hercylla Hach داستان خود را در وب سایت بنیاد پژوهشی آزمایشهای پس از مرگ منتشر کرد. من دیدم که پزشکان من روی من کار می کنند. آنها آشفته بودند، به سرعت علائم حیاتی من را گرفتند و من SIPIR را ساختند. سپس آنها به تدریج اتاق را ترک کردند. من نمی فهمم چرا آنها رفتار می کنند مثل این. تصمیم گرفتم بلند شوم تنها دکتر من ایستاده بود در حالی که خیره شدن به بدن من. من می خواستم به او نزدیک تر شویم و کنار او ایستاده بودیم. من می توانم احساس غم و اندوه خود را احساس کنم. به یاد داشته باشید که من شانه اش را لمس کردم و سپس آن را ترک کرد. بدن من شروع به بالا و پایین کرد می توانم بگویم که یک نیروی خارجی به من فشار آورد. احساس خوبی کردم بدن من نور و سبکتر شد. همانطور که از سقف اتاق جراحی گذشتم متوجه شدم می توانم هر جایی که می خواستم بروم. من به یک مکان پر از ابرهای روشن کشیده شدم، نمی دانم که آیا یک اتاق یا یک فضای خالی وجود دارد، اما همه چیز در اطراف من خیلی روشن و روشن بود که بدن من پر از انرژی بود و از وجود من راضی بود. من به بازوهایم نگاه کردم و متوجه شدم که آنها مثل سلاح های انسان بودند، به جز اینکه از مواد مختلف ساخته شده بودند. آنها مانند بنفش های سفید به نظر می رسیدند که در اطراف بدن با درخشش سفید، نقره ای و مروارید رنگ شده بودند. من زیبا بودم اگرچه من هیچ آدابی نداشتم که بتوانم خودم را ببینم، احساس می کردم که چهره ای زیبا داشتم. دست ها و پاهایش را دیدم که با توری، ساده و سفید رنگ شده بود. صدای من بیشتر شبیه صدای یک نوجوان بود که با صدای کودک مخلوط شده بود. یک نور روشن از بدن من به من نزدیک شد. شدت نور آن نزدیک به من کور بود. او به من گفت، "شما نمی توانید این کار را انجام دهید." من به یاد دارم که ذهن با من صحبت می کرد. در حالی که من گریه کردم چون واقعا نمی خواستم به عقب برگردم، من را برداشت و نگه داشت. تمام وقت ساکت بود، و دستانش مرا شگفت زده کرد. من احساس عشق و انرژی کردم هیچ عشق و قدرتی وجود ندارد که بتوان آن را در جهان مقایسه کرد. "او به اشتباه اشتباه فرستاده شده است." او به من گفت. به علت اشتباه یک نفر شما باید به عقب برگردید. شما باید کارهای زیادی انجام دهید. سعی کنید به دیگران در زندگی کمک کنید. »

  • سمیر قندی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی